Urządzenie do aktywacji paliw do silników spalinowych

OPIS

Przedmiotem wynalazku jest urządzenie do aktywacji paliw do silników spalinowych usytuowane na zewnętrznej powierzchni przewodu wiodącego paliwo do silnika charakteryzujące się tym, że posiada magnes (2) zespolony z magnetowodem (4) w postaci ceownika ze stali miękkiej konstrukcyjnej powszechnego użytku i zaopatrzone w "U" kształtną zworę stalową (6) nasuniętą na magnetowód (4) przy czym magnes skierowany jest polaryzacją "S" do ścianki przewodu paliwowego (1) i zaopatrzony jest w płytkę ferromagnetyczną lub aluminiową (3) zamocowana na górnej powierzchni bieguna "N" magnesu (2) zaś, płytka ferromagnetyczna lub aluminiowa (3) jest połączona z magnetowodem (4) w postaci ceownika, przy czym długość magnesu (2) stanowi 1,5-2,0 szerokość bieguna "N" magnesu, a stosunek szerokości magnesu na biegunie "N" do jego wysokości wynosi 1,3-1,5 natomiast grubość płytki ferromagnetycznej lub aluminiowej (3) stanowi co najmniej połowę grubości ścianki magnetowodu (4). Urządzenie może znaleźć zastosowanie w aktywacji paliw do silników spalinowych stosowanych w samochodach osobowych, ciężarowych, silnikach okrętowych i stacjonarnych, lokomotywach spalinowych, maszynach drogowych, pojazdach wojskowych oraz może być zastosowane w dystrybutorach paliwa na stacjach benzynowych.

Tytuł Urządzenie do aktywacji paliw do silników spalinowych
Numer zgłoszenia w UP P.427303
Numer prawa wyłącznego Pat.240868
Data zgłoszenia do UP 2018-10-01
Data udzielenia prawa 2022-03-25
Status w UP Prawo w mocy

ZDJĘCIA

Zobacz również

25.06.2025

Amorficzny stop żelaza

Przedmiotem zgłoszenia jest amorficzny stop żelaza, który charakteryzuje się tym, że ma skład Fe65Co9,5Hf2Zr2Si1,5B20 oraz nieuniknione zanieczyszczenia w ilości nie większej 0,09%.

17.04.2025

Przyrząd do gięcia prętów i profili

Przyrząd do gięcia prętów i profili składa się z płyty podstawy (1), na której zamocowany od góry jest suwak główny (2) napędzany osadzonym w nim suwliwie prostopadłościennym klinem (3) charakteryzuje się tym, że klin (3) po obydwu bokach ma wyfrezowane ro

dr hab. inż. Maciej Suliga, prof. PCz

Wydział

Wydział Inżynierii Produkcji i Technologii Materiałów

Dyscyplina naukowa

Inżynieria materiałowa

Twórcy

  1. Arkadiusz Szymanek
  2. Przemysław Szymanek
  3. Joanna Szymańska
  4. Krzysztof Knaś
  5. Ewa Szymanek

Kategorie

Patenty

Copyright © Politechnika Częstochowska. Wszystkie prawa zastrzeżone.