Opona do kół pojazdu pod warstwą osłonową, którą stanowi bieżnik (1), połączony z dwoma bokami (2) zakończonymi stopkami posiada szczelną, toroidalną komorę (1) z centrycznie rozmieszczonymi przegrodami (5), na których umieszczona jest warstwa materiału (6) zmniejszającego tarcie, a pomiędzy przegrodami (5) znajduje się monolityczna warstwa materiału wypełniającego (7) z rozmieszczonymi oddzielnie od siebie komorami (8), wypełnionymi gazem o ciśnieniu atmosferycznym, przy czym warstwa materiału wypełniającego (7) od strony bieżnika (1) posiada komory (8) o kształcie bryły wypukłej, natomiast warstwy materiału wypełniającego (7), znajdujące się powyżej mają co najmniej jedną toroidalną komorę (9), rozmieszczoną wokół osi obrotu koła i posiadają komory (8) o kształcie bryły wypukłej, umieszczone od strony boków (2) opony.
Tytuł | Opona do kół pojazdu |
Numer zgłoszenia w UP | P.417721 |
Numer prawa wyłącznego | Pat.234843 |
Data zgłoszenia do UP | 2016-06-24 |
Data udzielenia prawa | 2020-02-14 |
Status w UP | Prawo w mocy |
Moduł napędowy do wózków dziecięcych charakteryzuje się tym, że posiada moduł napędowy połączony z panelem kontrolnym, który to moduł napędowy składa się z koła (14), w którym, w jego środowej części znajdują się otwory cylindryczne oraz otwór na oś oraz
Przedmiotem zgłoszenia jest sposób wytwarzania kompozytu polimerowego, który polega na zmieszaniu napełniacza w postaci granulatu o frakcji do 2 mm, pochodzącego ze zużytych dywaników samochodowych w ilości 60% wag. z 40% wag. osnowy polimerowej w postaci
Wydział Inżynierii Mechanicznej i Informatyki
Inżynieria mechaniczna
Copyright © Politechnika Częstochowska. Wszystkie prawa zastrzeżone.