Opona do kół pojazdu pod warstwą osłonową, którą stanowi bieżnik (1), połączony z dwoma bokami (2) zakończonymi stopkami posiada szczelną, toroidalną komorę (1) z centrycznie rozmieszczonymi przegrodami (5), na których umieszczona jest warstwa materiału (6) zmniejszającego tarcie, a pomiędzy przegrodami (5) znajduje się monolityczna warstwa materiału wypełniającego (7) z rozmieszczonymi oddzielnie od siebie komorami (8), wypełnionymi gazem o ciśnieniu atmosferycznym, przy czym warstwa materiału wypełniającego (7) od strony bieżnika (1) posiada komory (8) o kształcie bryły wypukłej, natomiast warstwy materiału wypełniającego (7), znajdujące się powyżej mają co najmniej jedną toroidalną komorę (9), rozmieszczoną wokół osi obrotu koła i posiadają komory (8) o kształcie bryły wypukłej, umieszczone od strony boków (2) opony.
Tytuł | Opona do kół pojazdu |
Numer zgłoszenia w UP | P.417721 |
Numer prawa wyłącznego | Pat.234843 |
Data zgłoszenia do UP | 2016-06-24 |
Data udzielenia prawa | 2020-02-14 |
Status w UP | Prawo w mocy |
Przedmiotem wynalazku jest sposób otrzymywania paliwa z poflotacyjnych odpadów węglowych w mieszaninie z polimerem pochodzącym z recyklingu który charakteryzuje się tym, że sproszkowany poliamid suszy się w temperaturze od 50 do 95°C korzystnie w 80°C
Samoregulujący układ zawieszenia charakteryzuje się tym, że składa się z dwóch wahaczy, wahacza dużego i wahacza małego, połączonych sworzniem (3), napędu wysuwu, trzech zestawów napędowych gdzie wahacz duży składa się z połączonych ruchomo dwóch zestawów
Wydział Inżynierii Mechanicznej i Informatyki
Inżynieria mechaniczna
Copyright © Politechnika Częstochowska. Wszystkie prawa zastrzeżone.