Samoregulujący układ zawieszenia charakteryzuje się tym, że składa się z dwóch wahaczy, wahacza dużego i wahacza małego, połączonych sworzniem (3), napędu wysuwu, trzech zestawów napędowych gdzie wahacz duży składa się z połączonych ruchomo dwóch zestawów konstrukcyjnych składających się z trzech profili konstrukcyjnych - profilu górnego (4), profilu środkowego (5) i profilu dolnego (6) - i przypadających na jedno koło, przesuwające się względem siebie po prowadnicach ślizgowych (11), przy czym profile górne (4) w wahaczu dużym połączone są na stałe profilem poziomym (4a), w którym wycięto otwór na sworzeń (3) łączący wahacz duży z wahaczem małym który to sworzeń (3) jest osadzony ślizgowo do ramy i wahacza dużego oraz do wahacza dużego osadzone są dwa zestawy napędowe kół (10) z silnikami napędowymi (10). Wahacz mały składa się z trzech profili konstrukcyjnych - profilu górnego małego (7), profilu środkowego małego (8) i profilu dolnego małego (9) - przesuwające się względem siebie po prowadnicach ślizgowych (11), gdzie profil górny mały (7) i łącznik (12) połączone są na stałe a włączniku (12) osadzone są na wcisk lub wklejone tuleje ślizgowe (13, 14). Napęd wysuwu osadzony jest na górnej części każdego z wahaczy i przekazywany jest na śrubę trapezową, która osadzona jest wewnątrz profilu wahacza oraz zawiera motoreduktor z przekładnią pasową i nakrętkę trapezową osadzoną do profilu dolnego (6) i profilu dolnego małego (9). Zestawy napędowe (10) składają się z felg, opon i silników wewnątrz kół, i połączone są rozłącznie odpowiednio z profilami dolnymi (6) oraz profilem dolnym małym (9).
Tytuł | Samoregulujący układ zawieszenia |
Numer zgłoszenia w UP | P.439203 |
Numer prawa wyłącznego | Pat.246247 |
Data zgłoszenia do UP | 2021-10-13 |
Data udzielenia prawa | 2024-11-08 |
Status w UP | Prawo w mocy |
Przedmiotem wynalazku jest sposób otrzymywania paliwa z poflotacyjnych odpadów węglowych w mieszaninie z polimerem pochodzącym z recyklingu który charakteryzuje się tym, że sproszkowany poliamid suszy się w temperaturze od 50 do 95°C korzystnie w 80°C
Moduł napędowy do wózków dziecięcych charakteryzuje się tym, że posiada moduł napędowy połączony z panelem kontrolnym, który to moduł napędowy składa się z koła (14), w którym, w jego środowej części znajdują się otwory cylindryczne oraz otwór na oś oraz
Wydział Inżynierii Mechanicznej i Informatyki
Inżynieria mechaniczna
Copyright © Politechnika Częstochowska. Wszystkie prawa zastrzeżone.